22.05.2020

Тема уроку: Ремонт передньої підвіски.

  Мета: Навчити здобувачів освіти ремонту передньої підвіски.

Лекційний матеріал
Ремонт підвіски
     Підвіска – одна з головних частин Вашого автомобіля. Вона складається з рами, осі, ресор, амортизаторів, коліс, передніх і задніх стабілізаторів поперечної стойкость.
     Підвіска автомобіля конструктивно входячи в шасі, призначена для регулювання різних фізичних сил, що впливають на авто під час руху. А стан наших вітчизняних доріг робить підвіску автомобіля, найбільш схильною до до придбання різного роду поломок і несправностей.
   З урахуванням того, що підвіска авто — важлива ланка автомобіля, як сполучна його з дорогою, так і рушійний його, систематична профілактика і ремонт підвіски автомобіля — святий обов’язок водія.
І знову, ми з вами маємо право вибору: або повністю довіриться фахівцям автосервісу, або виконати певні операції по ремонту підвіски своїми руками. У першому випадку ми тільки втрачаємо, свої грошові знаки. У другому, ми економимо гроші і набуваємо досвіду. Вибір, як завжди, за вами.

З чого починати ремонт підвіски автомобіля

Заміна передніх і задніх стійок ВАЗ
Звичайно ж, це риторичне питання. Адже все, навіть новачки, вчора сіли за кермо, прекрасно розуміють, що ремонт автомобіля починається з діагностики, діагностики підвіски, в тому числі. Не виключенням є і ремонт підвіски автомобіля.
Діагностика передньої і задньої підвіски, в принципі, нічим не відрізняється. Крім того, що в передній підвісці автомобіля сконцентровані деталі і вузли, які прямим чином пов’язані з управлінням авто. Це означає, що діагностика і ремонт передньої підвіски буде займати більшу частину вашого часу, ніж ремонт задньої підвіски.
Види діагностики підвіски:
  • Комп’ютерна — застосовується лише для авто з електронними системами управління. Тобто даний вид діагностики абсолютно непридатний для старих моделей.
  • вібростенд — імітує для підвіски умови, наближені до «бойових», тобто вітчизняного-дорожнім. Фахівці все частіше приходять до думки, що діагностика на вібростенді дає загальне уявлення про параметри стану підвіски, які не мають практичної цінності. Вібростенд завжди покаже несправність, тому що його показники порівнюють із заводськими параметрами.
  • Ручна діагностика — це перевірено-народний спосіб, коли ми своїми очима бачимо і руками відчуваємо: знос або люфт деталей підвіски. Звичайно ж, виробниками іномарок, такий вид діагностики і ремонту підвіски не вітається. Але, фахівці, яких залишилося не так вже й багато, за різними стукам і «грюк» краще вібростенда визначають, де і який ремонт підвіски необхідний.
Ось і ми вдамося до старого, перевіреного роками способу діагностики і ремонту підвіски.

Ремонт передньої і задньої підвіски

Традиційно ремонт передньої підвіски автомобіля відбувається частіше. Це пов’язано з найбільшим навантаженням на елементи передньої підвіски під час руху, гальмування. Плюс в передній підвісці знаходяться основні вузли управління автомобілем.
Не варто забувати, що різні моделі авто мають різні конструктивні особливості підвіски, як передній, так і задній. Тому, дізнавшись загальні принципи ремонту підвіски, все ж краще починати ремонт передньої підвіски свого авто з Керівництвом по ремонту вашого авто в руках.
Важливо! При визначенні несправностей, виробляючи ремонт передньої або задньої підвіски, потрібно усвідомити для себе, що в 90% випадків, несправні деталі підвіски слід замінювати новими. За винятком застосування ремкомплектов в тим місцях, де вони призначені або рекомендуються виробником.
Характерні несправності передньої підвіски
  • Несправні амортизатори — перевірка стану працездатності амортизатора, пружин, опорних чашок, дозволяє вам зробити висновок про заміну амортизатора або його ремонті. Нинішній стан справ все частіше наштовхує нас на думку, що заміна амортизатора є більш вигідною альтернативою ремонту. Пам’ятайте, що амортизатори потрібно міняти в парі на одній осі, аналогічно заміні гальмівних дисків і колодок.
  • Кульові опори, наконечники, Шруси — діагностика цих вузлів проводиться за допомогою монтування і ваших чуйних пальців — люфт визначається легко, в підвішеному стані автомобіля. Найвірнішим рішенням, при виявленні люфту, є заміна тієї чи іншої деталі на нову. Особливо важливо не пропустити тріск ШРУСа або «шаровий». Ви ж бачили автомобілі, що стоять посеред проїжджої частини з вивернутим колесом. Скажені навантаження на передню підвіску, не дають вам права помилитися або економити кошти. Це ваша безпека.
  • Важелі підвіски — найрідше виходять з ладу, природно, якщо ви не берете участь у в щоденних авторалі по бордюрах рідного міста. При виявленні деформації важелів підвіски вони повинні змінюватися. Ні в якому разі не рухайтеся з «рихтувати» важелями. Це призводить до порушення розвал сходження коліс, з усіма наслідками, що випливають труднощів в управлінні і «пожирання» гуми. Заміна важелів підвіски — операція парна.
  • Гумотехнічні і резинометаллические деталі підвіски при наявності деформацій і пошкоджень змінюються на нові. Більш того, при видимому дефекті, наприклад, гумового захисного ковпака (чохла, пильовика), саме з діагностики цієї деталі починайте ремонт передньої підвіски.

Коли потрібен ремонт підвіски

По суті, ознаки того, що пора провести діагностику, і швидше за все ремонт підвіски, ви почуєте одразу. Ознаки однакові як для передньої, так і для задньої підвіски.

Завдання
1. Прочитати лекційний матеріал.
2. Дати відповіді на наступні запитання:
-Які можливі несправності передньої підвіски
-Які є види діагностики підвіски?
3.Відповідь надіслати на електронну пошту майстра в/н ostapchukk153@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар